Santa Monica pier en Warner Bros Studio tour

19 september 2017

Vandaag bij Santa Monica Pier geweest. Eerst stukje strand gewandeld daarna over de pier gelopen. Zag er erg leuk uit stond zelfs een achtbaan en reuzenrad op de pier. Lekker gegeten bij Bubba Gump van film Forest Gump. Daar stond op tafel een klapper met run forest run en stop forest stop op. Als je wilde dat de bediening kwam draaide je het om op stop forest stop. En als je de bediening niet nodig had liet je het op run forest run staan. Was heerlijk het eten. Daarrna nog wat gewinkeld.

Vandaag stond Warner Bros studios op het programma. Als eerste kreeg je een tour over het terrein met allemaal leuke weetjes over hoe films gemaakt worden. En dan merk je echt hoe je genept wordt haha. Maar wel super interressant. Ze hebben gewoon hele straten nagemaakt zo zit je in los angeles zo in San Francisco enz. Zelfs sommige gebouwen die er staan hebben 3 ingangen zodat ze verschillend gebruikt kunnen worden. Zoals 1 gebouw aan de 1e kant ingang high school andere ingang rechtbank en weer een andere ingang brandweerkant. Daarna werden we bij een gebouw afgezet en daar mochten we vrij rondlopen. Daar kon je interactief aan mee doen. We hebben de keuzehoed van Harry Potter boven onze hoofd gehad en we hoorden bij de hufflepuff's. Echt leuk gedaan. Er werd een scene van friends gespeeld. Jur werd uitgekozen als Joey omdat hij goed how ya doeing zei. En Roy werd gekozen als figurant met nog wat andere jongens. Ze zeiden hun tekst en werdt daarna in filmpje gemonteerd en leek het net of ze er echt zaten samen met Monica en Phoebe. Super grappig om te zien. Daarna op de foto gegaan met zijn 4 op de friends bank. Jur en ik samen op de foto dat ik de reus van harry potter ben en jur klein is. Keertje omgekeerd haha. Jur nog filmpje met green screen laten maken dat hij batman op motor is en achterna wordt gezeten door de joker. Met een echte oscar op de foto geweest. En koffie gedronken bij central perk van friends. Daarna naar een ijssalon gegaan met bijzondere smaken en waar je evt ook nog snoep op ijs kon doen. Dus een lekker ijsje gegeten waren wel 2 super grote bollen. Ik kreeg het niet op dus jur had mazzel en mocht mijn ijs verder opeten. Daarna bij een echte Mexicaan gegeten. Was heerlijk maar wel erg veel dus niet alles opgekregen.

1. Lydia en Jan:
    19 september 2017
    😁 Wat grappig he je gaat echt anders tegen een film aankijken haha en zo leuk het filmpje en eten mmmm ziet er heerlijk uit!
  2. Mo en Hans:
    20 september 2017
    Hoi allemaal, omdat we midden in onze vakantie aan de andere kant van de wereld zitten.. kon ik pas nu jullie verslagen lezen.
    Prachtige avonturen allemaal!! Geniet lekker, en save trip home xx Mo en Hans vanuit Thailand