Slecht weer dus target hier target daar overal in San Francisco in de target echt waar

13 september 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Eerst even uitgealapen waren allen doodmoe van gisteren. Daarna wat ontbeten. Helaas niet zulk lekker weer vandaag met motregen. We zijn naar de golden gate bridge geweest maar die verdween in de mist. Dus snel enkele foto's in motregen gemaakt en weer door. Daarna hebben we Lombard street gereden het zigzagweggetje. Wel even grappig om te doen. Bleef helaas hele dag regenen. Dus zijn gaan shoppen bij paar winkels bij elkaar en 2 targets. De een was nl erg klein. Dus op naar de volgende. Daar nog geslaagd voor joggingbroek voor in vliegtuig 2 lange mouwen shirtjes en 2 slaapbhs. Nog wat eten bij de supermarkt mee genomen en weer op naar hotel. Daar eindelijk het avondeten gered qua tijd. En was prima te eten. Beter dan het karige ontbijt van het hotel. Daarna een leuk spel gespeeld dat Roy bij target gekocht had. Bears vs baby's. Morgen laatste dag en nachtje San Francisco en dan naar onze laatste vakantiebestemming Los Angeles.

1. Lydia en Jan:
    14 september 2017
    O jee, wat een verschil in weer he. Nou zo een dagje shoppen na zo een indrukwekkende dag is ook wel ff lekker. En gezellig "Game night" love it 🙂 Geniet nog even van het laatste dagje SF en dan op naar LA met nieuwe avonturen kan niet wachten op jullie belevenissen. Xxx hvj mama en papa
  2. Cora:
    14 september 2017
    Jammer van het weer , maar een dagje shoppen kan ook heeeeel fijn zijn. En zo te zien hebben jullie het heel leuk met elkaar.
  3. Opa en oma:
    14 september 2017
    ik hoop dat het weer snel opknapt, want op de kamer zitten is natuurlijk niet de bedoeling, maar een spelletje is ook wel eens leuk