Yosemite park

12 september 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag super vroeg op moesren namelijk al om 6.00 rijden. Vakantie noemen ze dat hahaha. Na een rit van 4.5 uur aangekomen bij onze bestemming Yosemite park. Daar wachten op de ranger die met ons door yosemite heen gaat. Er komt een open treintje aan en daar stappen we in. Zo maken we een mooi ritje door het park. Het is een erg leuke vrouw die allerlei inreressants verteld over de geschiedenis wilde dieren klimmers bomen enz. En ook grapjes tussendoor maakt. Af en toe stoppen we ergens zodat we foto's kunnen maken. En wauw wat is dit een mooi park zeg watervallen een rivier en mooie uitkijkpunten bij de bergen. Na het ritje zelf nog een stukje rond gelopen en wat foto's gemaakt. We gingen onderweg naar de sequia bomen alleen helaas moest ik het opgeven. Mijn longen zouden door mijn astma de steile hellingen niet fijn hebben gevonden. Dus ben ik alvast weer naar boven gegaan. De rest ging wel door. Hebben mooie foto's kunnen maken dus heb het toch nog kunnen zien. Hun waren ook kapot toen ze boven waren dus ik had voor mijn gezondheid er goed aan gedaan dat ik niet verder was gegaan. 'S avonds wat onderweg gegeten en daarna hop ons bed in waren allen kapot. Morgen ruatig dagje.

1. Lukas van Wijk:
    13 september 2017
    Yosemite is één van mijn favorieten. Echt heel erg mooi daar. Jullie zijn na de vakantie weer aan vakantie toe. Maar je wil ook zo veel mogelijk zien. Nog veel plezier.
  2. Opa en oma:
    13 september 2017
    hardstikke leuk geniet er nog maar van groetjes opa en oma