Oakland en kustroute vsn SF naar LA

15 september 2017

Vandaag 14 september dagje Oakland gedaan. Eerst voor de jongens naar een american football stadion geweest. Van de Oakland Raiders. We mochten gewoon rond lopen daar helaas niet van binnen kunnen bekijken. Daarna zijn we naar de Oakland Zoo geweest. Erg mooi dierentuin grote ruimtes voor de dieren. Wel steile bergen maar hé we zijn al de hele week goed getraint in San Francisco dus peace of cake haha. Ook was er een gondelbaan dan ging je de bergen in en weer terug. Erg mooi uitzicht. Daarna onderweg terug naar hotel daar wat gegeten spelletje gedaan Toen rende ineens een rare donkere gast door het hotel met tv onder zijn arm haha maar door die tv swap konden de jongens uiteindelijk American football kijken. Dus ik zei al is maar goed dat niemand je gezien heeft. Anders hadden ze politie gebeld dat een donkere gast het hotel aan het bestrlen was haha. Wij de dames ondertussen alles ingepakt en morgen op weg naar onze laatste bestemming.

Op weg van SF naar LA via de kust.
Weer een lang ritje voor de boeg. Maar wel super mooi ritje langs leuke farmer dorpjes met al allemaal pompoenfeesten haunted house enz. Erg schattig allemaal en verder langs de kust. Wat mooie foto's onderweg gemaakt. En lekker gegeten in plaatsje Big Sur. Daarna bleek helaas de weg afgesloten en moesten we dus omkeren en stukje terug rijden om weer op snelweg te komen. Stond ook echt super aangegeven maar niet heus. En we waren niet de enige want gingen erg veel auto's die kant op. Gelukkig scheelde het niet veel in tijd. Aangekomen bij hotel mooi hotel koelkastje en kluisje op kamer. Voor de jongens heel veel sportzenders. En tussen allemaal eettentjes altijd goed haha. Lekker gegeten en daarna relaxen op kamer.

1. Lydia en Jan:
    16 september 2017
    Heerlijk om te lezen weer en dijn dat jullie laatste week goed begint met een mooie locatie en hotel. Geniet van alles war nog moet komen xxx hvj mama en papa